2010-08-19

2010-08-19

Några tankar från ultraljudet

Så här fin var lilla knytet på ultraljudet. Jag kan inte hjälpa att tycka att den är lite lik Arvid redan nu. Är det ens möjligt?! Jag är helt säker på att det är en liten kille där inne. Vi syskon har ju lyckats med bedriften att få tre små killar inom loppet av ett år och nu tror jag att jag drar igång nästa omgång. Inte mig emot. Tror Arvid skulle älska en liten lillebrorsa. Oavsett vem det är där inne så har de redan nu samma profil. Nu är vi ännu mer spända på att få veta vem kusin nr 4 är. Det är helt fantastiskt att allt är på plats redan. Den har armar och ben och alla viktiga organ för att den ska kunna utvecklas i magen. Hon som gjorde ultraljudet sa att detta var tidpunkten då barnet har som mest plats i magen och det som ser så trångt ut redan. Hoppas den har det mysigt där inne!


Vårt lilla barn i vecka 13

2 kommentarer:

Katrin med K sa...

Grattis, grattis, grattis igen! Hörde att det var mammamys hos C på onsdag, ska bli så kul att se er båda igen. Kram kram

Maria sa...

Tack snälla K. Japp vi ses kl 19 hos C. Blir jättemysigt att ses igen. Kram på er!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan