2010-01-09

2010-01-09

Kitad till max

Jag kunde inte låta bli när jag såg solbrillorna i butiken och var tvungen att slå till. Arvid funderar vad som händer men tycker det är ganska roligt att ha dem på. Han kanske förstår vitsen i Thailand... :)

Igår testade han blodpudding för första gången (därav den kladdiga näsan) och det var en hit. I onsdags när vi hade besök så ställde han sig upp från golvet utan stöd för första gången och upprepade även bedriften ett par gånger. Apgången han kör med numera med rumpan rakt upp på alla fyra torde tyda på att det är dags att resa sig upp och gå snart.

Stolt mamma rapporterar: Satt och iakttog Arvid när han lekte idag. Han satt med magnetträklossarna från Brio och fick tag i en den röda bollen. Han började söka runt på mattan och jag funderade vad han letade efter. Efter ett tag så hittade han den gula bollen och lade den röda bredvid. Han sorterade något! En stor händelse i lilla hjärtats liv. :)


Klassar jag in i Bay watch med de här?
-Jag ser nog att du tänker knäppa kort!

Ha Viktor! Jag kan också banka!

1 kommentar:

CattisL sa...

Vilken sötnos!! Visst är det roligt med framsteg, man blir så stolt så!

Kram till er

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan