2011-08-11

2011-08-11

Utflykt till Lidingö

Den härligt långa semestern börjar lida mot sitt slut. De lite kallare vindarna och de mörkare kvällarna är som bekant redan här. Jag har faktiskt inte en sådan ångest över det. Nu blir det tillbaka till vardagen, men den kommer ju att vara så mycket enklare nu än innan sommaren. Det är full koll på läget numera med lillebror. Iaf på dagtid. Idag var han och jag till Håkans hemtrakter dvs till Lidingö. Vi hälsade på fina Johanna och efter en kopp stärkande (med det menar jag kaffe) så tog vi promenad med våra Ollar (Olle i plural) och lunchade sedan i Lidingö centrum. Det var mycket trevligt och det var skönt med lite frisk luft efter allt regnande och sömnlösa nätter. Tack Johanna för fint sällskap! Jag spanade in de gigantiska och fina villorna längs vägen. Fröken Wahlgren bor visst i en av dem. Arvid och pappa var hemma och de testade visst lokalbussen ett par vändor då Arvid som bekant älskar bussar. Dagen var därmed gjord.

De sömnlösa nätterna håller tyvärr i sig fortfarande och det är inte mycket till sömn efter kl 05. Snart blir det desperata åtgärder och välling måste testas om än 1 månad tidigare än rekommenderat. Kanske skulle jag behöva att någon klubbar mig i skallen så att jag inte vaknar så fort lilleman rör lite på sig.

Stor-Olle höll låda och Mini-Olle satt i vagnen

1 kommentar:

johanna sa...

Tack själv för urmysigt sällskap!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan