2011-08-14

2011-08-14

En liten lista

Jag fyller ju år kom jag på mitt i bebisbubblan. Eftersom man nu är vuxen och kan köpa sig allt man vill så är det ju lite dumt det här med födelsedagspresenter. Men om det är någon som ändå vill uppvakta lilla mig så går det bra! ;)

Har ett par små saker som jag kikat på men som jag inte unnat mig:

  • Färgglada äggkoppar från Rice.
  • Fint armband från snö. Jag tror jag gillar orange bäst. Det spanade jag bl.a. på inne på Sisters.
  • 2 st rullgardiner på Ikea så att jag om möjligt kan få sova några minuter längre. Every minute counts. 180 cm i vitt. Prio är till vårt sovrum. Nr 2 är till gästrummet.
  • Kaffekoppshållare till Mountain buggy. Har en vattenflaskehållare, men kaffekoppen har ju ingenstans att bo! Har redan sabbat en Filippa K mugg pga detta I-landsproblem! Tror det finns andra märken som passar vagnen.
  • När vi ändå är inne på kaffe skulle jag behöva en termosmugg att ha i kopphållaren.
  • Min garderob ligger ca 3 år efter i uppdateringen. Jag hittar alltid grejer på H&M. Någon snygg topp kanske!? Medium brukar fungera.
  • Något lyxigt schampo och balsam för färgat hår.
  • Ett våffeljärn. Dubbelt helst. Här ska fixas våfflor till sönerna framöver.

Listan kan komma att uppdateras!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syster,

Är inte du lite gammal för önskelista?

Undrar Storebror

Maria sa...

Hehe! Man kan tro det! Jag är ju bara 25.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan