2011-08-18

2011-08-18

Min födelsedag

Tralla la! Jag fyller år i da. Så ärtigt började iofs inte dagen då det ösregnade strax innan promenaden till dagis. Men det blev ju sol lagom till avfärd och sen kändes dagen genast bättre. Efter lite shopping och tårtbak så kom mammagruppstjejerna över på fika med alla barnen och på kvällen kom Diana och Uffe på överraskningsbesök. Jag har visst varit riktigt snäll i år för jag fick en massa fina presenter. Det visade sig även vara ett lyckokast att ha en önskelista (vad än min storebror säger) då jag fick presenter som jag verkligen har nytta av. Nu kommer jag att kunna inhandla både rullgardiner och nya kläder. Killarna kommer att få våfflor och jag kommer att vara ursnygg i mitt nya armband. Köket fick sig en fin uppdatering med en söt blomma. Vad mer kan man önska sig?! Tack alla för uppvaktningen igår!

Vill även passa på och tacka farbror Bertil och Lena för de fina presenterna Olle och Arvid fick! Arvid har redan läst böckerna ett antal ggr. Kläderna kommer nog Olle att växa i inom kort. Här går det undan! Tack snälla!

Fina presenter
Arvid gillade mammas tårta!
Finbesök bara sådär
Olles nya outfit

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan