2011-08-25

2011-08-25

Funderingar

Jag sitter här och funderar på om det är farligt när man inte ens känner sig trött längre fastän jag inte sovit inatt? Tror jag var in på Arvids rum 4 ggr och kissade med honom en gång och Olle vaknade 8 ggr. Kan man bli så trött att man inte känner sig trött längre? Tror jag har hamnat i det stadiet nu i så fall. Jag blir inte ens ledsen att jag behöver vakna om nätterna längre. Det bara är så. Tur att Camilla var här med lillebror idag och gjorde mig sällskap. Det var väldigt trevligt att få träffa henne igen och lillebror var så liten och så snäll. Dagen hade blivit väldigt lång annars. Kanske blir det bättre inatt eller så inte. Återstår att se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy vilken natt! Känner igen mig. Otroligt att du inte är mer trött, supermamman! Kram Kusin Sofia

Maria sa...

Det är du och jag numera! Vi håller på varandra. Snart ska de väl ändå börja sova!? :) Kramar!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan