2011-08-17

2011-08-17

Tillbaka i gamla gängor

Då var vi tillbaka i vardagen igen. Arvid gick första dagen på dagis idag. Det var två nya fröknar och två nya barn att säga hej till. Det gick fint och Arvid verkade inte speciellt brydd över att Linda och Johanna var borta. Däremot fick vi bakslag på kisseriet idag och soffan på dagis fick sig en omgång samt även ett sett kläder i lekparken i eftermiddags. Men vi var tillbaka i gamla banor igen nu under kvällen. Blir väl andra rutiner nu när dagis börjar. Han vet väl knappt vilka han ska säga till när det börjar klämma på.

Det var underbart att vara hemma idag. Natten var helt ok med bara en matning och sovning nästan hela övriga natten så kände mig nästan pigg! Olle skötte sig jättebra och sov ungefär halva tiden jag var själv hemma och jag fick en massa ärenden uträttade och lite tid för mig själv. Bokade även in en ansiktsbehandling för min morsdagspresent. Inte illa!

Abrakadabra!
Bilparad (som vanligt)
Olle i gåvagnen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan