2011-08-27

2011-08-27

Jag drömmer!

Det har inte blivit mycket uppdateringar här sista veckan. Det har varit fullt upp men ändå inte. Fullt upp på det sättet att de få stunder man hinner slappa så orkar jag inte röra mig. Det har blivit ryggläge i soffan och en hel del Wordfreudande (alfapet på telefon). Nätterna är fortfarande inte bättre, men inte så hiskeliga som den jag skrev om senast. Under veckan så har jag bl.a. hunnit med en del shopping i Täby C och lunch med mammorna där, varit på ansiktsbehandling, varit till BVC och gett Olle sprutor, varit på MeandI-party, tvättat och sålt liggdelen till vagnen, fikat hos Katrin, levererat lammkött här hemma, sprungit ett par löpvändor, varit tvåbarnsmamma på heltid m.m. Min fritid (tiden då barnen har lagt sig) har jag mestadels spenderat på hemnet på sistone. Jag är en hemnetjunkie big time. Vet inte varför, men jag har fått för mig att vi bor trångt och får panik när jag måste köra slalom mellan ALLA grejer här nere i vardagsrummet. Nästa hus har ett sovrum på nedervåningen, ingen väg bakom huset och ett större vardagsrum. Det får inte ha sämre kommunikationer än idag och helst vara nybyggt. Eftersom det huset inte existerar på hemnet av någon anledning så drömmer jag mig bort i huskataloger här hemma. Man måste väl få drömma!?

Olle diggar också hoppgungan. Tack Malte för att vi får låna din!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan