2011-08-15

2011-08-15

Slutammat för den här gången

Nu är det slutammat. Ungefär för en vecka sen dög inte bröstet längre om natten. Så nu är det till att blanda ersättning under nattimmarna. Så där skoj. Men jag har optimerat mitt blandade med en termos med hettvatten. Tillräckligt mycket kallt vatten i nappflaskan och rätt mängd ersättning uppmätt så det bara är att blanda ordning fortast möjligast innan han vaknar till för mycket. Den här natten var en mardrömsnatt igen. Sov nästan inget mellan halv fyra och kvart i sex. Så där skoj. Som tur är vaknade vi inte förrän kl 8 sen. När man håller på så där mitt i natten känns det helt hopplöst. Det kom till och med en liten tår från mig. Man är så sjukt trött och vill bara sova...

Men dagen var betydligt trevligare och jag fick besök av fröken Tilla och mamma Anna. Det var bus mestadels inomhus då vädret var lite så där. Vi åt kycklingsallad och barnen smaskade pasta. När de lämnat oss sökte vi upp nya bekanta att umgås med och vi slog följe med Charlotte, Maja och Sixten till en lekpark en bit bort. Vips så gick dagen utan att jag trodde att jag skulle gå under. Inatt har jag testat lite välling i nappflaskan på kvällen. Får se om det blir bättre av det.

Nappligan

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan